Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeSzanowny Autorze, Nie wiem skąd wziąłeś informację o wyższych osiągach B650 L3 nad BMW C650 GT lub T-MAXem 530. O ile ten ostatni prawdopodobnie idzie "łeb w łeb", o tyle BMW tłucze Burgmana bezlitośnie ze startu, powiększając przewagę z każdym km/h. Nie wiem także, skąd opinia o zawieszeniu - chyba jeździliśmy innym B650 L3. Zgoda, to nie jest BMW GS i zawieszenie (ze względu na masę) nie robi szału, ale mowa o jego beznadziejności jest dużym nadużyciem. Jak nazwałbyś wtedy pracę zawieszenia w MyRoadzie czy X-MAXie 400, bo nie wiem jakie jest stopniowanie przymiotnika "beznadziejny". Jeździliśmy pewnie innym T-MAXem, ponieważ "ta wariacja na temat R6" ma genialne zawieszenie, świetne osiągi i cudowne prowadzenie w zakrętach, bijące na głowę wszystko co oferuje B650, oprócz miejsca pod kanapą i gadżetami. Ogólnie mam wrażenie, drogi Autorze, że tym razem recenzja napisana na kolanie. Nie zwróciłeś uwagi, że w nowym Burgmanie jest nie tylko mniej miejsca na nogi ale i mniej miejsca pod kanapą. Proponuję także na drugi raz wzięcie GPSa i stopera i porównanie osiągów testowanych maszyn ze sobą, a nie pisanie "pod względem dynamiki Burgman króluje nad T-Maxem, nad Hondą SW-T600 i skuterami BMW", ponieważ to zwyczajna nieprawda. PS. A propos tabelki "Konkurencja": Xciting 500 nie jest już produkowany, za to Kymco produkuje np. MyRoada 700.
OdpowiedzOk :-)
Odpowiedz